Hopeapolkukerho Voikkaan kirkkosalissa

to 28.3. klo 13.00 – to 28.3. klo 14.30

Voikkaan kirkko

Kerran kuukaudessa kaikille ikäihmisille avoin kerho. Yhdessäoloa ja vierailijoita. Kahvitarjoilu -vapaaehtoinen kahvimaksu Yhteisvastuukeräykselle. Joka toinen kerta Piipahda paikalle -avoin tapahtuma kaikille iästä riippumatta! Silloin tarjolla puuroa ja pullakahvit vapaaehtoisten emäntien laittamana sekä yhdessäoloa Voikkaan kirkkosalissa. Ei ilmoittautumisia, tule mukaan niille kerroille kun sinulle sopii!

1.2. diakoni Kirsi Hypén-Melander, Hopeapolkukerho toteutuu Piipahda paikalle -konseptilla

15.2. Tuula Rikala

29.2. Kirsi Hypén-Melander, Hopeapolkukerho toteutuu Piipahda paikalle -konseptilla

14.3. Tarja Mikkola, Hyvinvointialueen palveluohjaaja