Sadonkorjuubrunssi Kouvolan seurakuntakeskuksessa 19.9.

Sadonkorjuubrunssi lähetystyön hyväksi katetaan Kouvolan seurakuntakeskuksen Maria-saliin sunnuntaina 19.9.

Leipä puisella alustalla.

Sadonkorjuubrunssin tarjoilussa on huomioitu lähiruoka ja luomutuotteet. Kuva: Adobe Stock.

Paikkoja brunssille on rajoitetusti. Varaukset brunssille tulee tehdä 12.9. mennessä. Brunssilipukkeet noudetaan ennakkoon 16.9. seurakuntakeskuksen aulasta.
– Brunssi on kokeiluluonteinen, katsomme miten seurakuntalaiset ottavat sen vastaan, kertoo Kouvolan seurakunnan lähetyssihteeri Mirja Kekäle
Brunssin aikana ei ole ohjelmaa. – Tarkoituksena on viettää yhdessä leppoisa, kiireetön hetki hyvän ruuan äärellä.

Kasvispainotteinen menu on suunniteltu yhteistyössä seurakuntaemäntä Sanna Ahtiaisen kanssa. Ahtiaisen mukaan tarjoilussa suositaan lähiruokaa ja luomutuotteita. Tarjolla on Reilun kaupan kahvia ja teetä.

Su 19.9. klo 11 Sadonkorjuubrunssi Kouvolan seurakuntakeskuksen Maria-salissa

Brunssivaraukset 12.9. mennessä tekstiviestillä p. 040 744 0277 tai sähköpostilla mirja.kekale@evl.fi. Varauksen yhteydessä ilmoitetaan myös mahdolliset ruoka-ainerajoitukset. Brunssilipukkeiden nouto to 16.9. klo 15-17 seurakuntakeskuksen aulasta, Hovioikeudenkatu 8. Maksuvälineenä vain käteinen raha (tasaraha). Lunastetulla lipukkeella pääsee nauttimaan sadonkorjuupöydän antimista. Brunssille on varattu paikat 50 ruokailijalle.
Menu: vihreä salaatti, kala- ja kinkkumunakasrullat, kaali- ja pinaattifetapiirakka, tuoreet porkkanasämpylät ja levite, mustikka- ja puolukkarahka, tuoremehu, kahvi, tee, porkkanakakku ja omenapiirakka. Hinta 20 € / hlö. Tuotto lähetystyön hyväksi. Ruokaa ei myydä mukaan otettavaksi.

2021-09-03 13:50:00.0