Kirkkoon pääsee hiljentymään pääsiäisenä Kouvolassa

Kouvolan seurakuntien kirkoissa on mahdollisuus käydä yksityisesti hiljentymässä pääsiäispyhien aikana.

Valkealan kirkon ovet ovat avoinna valaistuun kirkkosaliin.

Valkealan kirkon ovet ovat avoinna pitkäperjantaina, pääsiäissunnuntaina ja toisena pääsiäispäivänä. Kuva: Kouvolan kameraseura

Pääsiäisenä on mahdollista hiljentyä kirkoissa eri puolilla Kouvolaa. Kirkot ovat avoinna henkilökohtaista hiljentymistä sekä ehtoollisen viettoa varten. Kirkkotiloissa noudatetaan turvallisuusohjeita sekä kuuden hengen henkilömäärärajoitusta.

Anjalankosken seurakunnan kirkoista auki ovat Inkeroisten kirkko kiirastorstaina 1.4. klo 19-20, Myllykosken kirkko pääsiäissunnuntaina 4.4. klo 12-14 ja Sippolan kirkko toisena pääsiäispäivänä 5.4. klo 12-14.

Elimäen ja Korian kirkot ovat avoinna kiirastorstaina 1.4. klo 19-21 ja Elimäen kirkko pääsiäissunnuntaina 4.4. klo 11-12.

Kuusankosken kirkko on avoinna kiirastorstaina 1.4. klo 15-16 ja 18-20 vaeltavan messun yhteydessä. Kirkossa on messun aikana opastus, sekä mahdollisuus osallistua ehtoolliselle.

Kouvolan Keskuskirkko on auki pitkäperjantaina 2.4. ja pääsiäissunnuntaina 4.4. klo 12-14.

Valkealan kirkko päivystää pitkäperjantaina 2.4., pääsiäissunnuntaina 4.4. ja toisena pääsiäispäivänä 5.4. klo 11-13. Kirkossa on tavattavissa pappi.

Katso Kouvolan seurakuntien pääsiäisjumalanpalvelusten ja ehtoollistilaisuuksien tiedot tästä linkistä.

2021-03-29 08:00:00.0