Lisää Kauneimpia Joululauluja verkkoon

Kauneimmat Joululaulut soivat nyt verkossa. Katso uutisesta tiedot lauluvideoista ja live-lähetyksistä. Joululaulutapahtumiin verkossa osallistuvia muistutetaan myös turvallisuudesta.

Ryhmäkuvassa iloisia tyttöjä koulupuvuissaan koulun pihalla.

Hosainan kuurojenkoulun oppilaita Etiopiassa. Maailman lapsille voi lahjoittaa Kauneimmat Joululaulut -keräyksen kautta. Ohjeet lahjoittamiseen löydät osoitteesta kauneimmatjoululaulut.fi/lahjoita. Kuva: Virve Rissanen

Koronatilanne vei Kouvolan seurakuntien Kauneimmat Joululaulut -tilaisuudet verkkoon. Joululauluista voi nauttia, ja yhtyä kotona lauluun, seurakuntien verkkotallenteiden ja suorien lähetysten välityksellä.
7. joulukuuta Kouvolan seurakuntien YouTube-kanavalla julkaistu kanttorien ja kuorojen yhteinen joululauluvideo kokosi ensimmäisen viikon aikana huimat 29.500 katselukertaa. Kuusankosken kirkossa kuvatun videon voi katsoa YouTubessa loppiaiseen 6.1. saakka.
"Video on onnistunut kokonaisuus. Onnistuimme nauhoittamaan sen kuorolaisten kanssa juuri oikeaan aikaan marraskuussa. Olen tyytyväinen seurakuntiemme väliseen yhteistyöhön", videon puuhamiehenä toiminut kanttori Risto Eskola Kuusankosken seurakunnasta kertoo.

Joululauluja voi toivoa live-lähetyksissä

Torstain toivotut joululaulut soivat Keskuskirkosta 17. joulukuuta nuorten aikuisten bändin säestyksellä. Kouvolan seurakunnan YouTube-kanavan suorassa lähetyksessä voi toivoa joululauluja chatin kautta ja laulaa mukana.

Perjantaina 18.12. Kouvolan seurakunnat YouTubessa kajahtaa suorana lähetyksenä Nuorten House Bandin live-joululaulut ja Toivekauneimmat Joululaulut kanttori Risto Eskolan johdolla. Live-lähetys on suunnattu erityisesti nuorille. Oman laulutoiveensa voi lähettää lähetyksen aikana YouTuben chatin kautta tai viestillä juontajalle.

Lauantaina 19. joulukuuta Kauneimpia Joululauluja tunnelmoidaan Anjalankosken seurakunnan Facebookissa ja Elimäen seurakunnan YouTube-kanavalla.

Maanantaina 21.12. klo 18 soi Gospel Kauneimmat Kouvolan seurakuntien YouTube-kanavalla. Henna Niemisen johtaman Gospel-kuoron johdolla kuullaan gospelhenkisiä joululauluja.
Kauneimpia Joululauluja voi laulaa myös joululauluja sisältävien jumalanpalvelusten lähetyksissä.

Kauneimmat Joululaulut -verkkotapahtumissa huijausyrityksiä – osallistujia pyydetään olemaan tarkkana

Seurakuntien ja Suomen Lähetysseuran verkossa järjestämiä joululaulutapahtumia on häiritty eri puolella Suomea. Kouvolan seurakunnissa ei ole tähän mennessä havaittu huijausyrityksiä. Rikolliset ovat esimerkiksi kalastelleet luottokorttitietoja huijaussivustojen avulla.
Seurakuntien joululaulutapahtumiin verkossa osallistuvia muistutetaan, että kaikki Kauneimmat Joululaulut -tapahtumat ovat ilmaisia, eikä niiden katsomiseen koskaan pyydetä luottokorttitietoja tai rekisteröitymistä. Kauneimmat Joululaulut -keräykseen osallistuminen on aina vapaaehtoista.

”Monet ihmiset haluavat joulun alla laulaa yhdessä ja lahjoittaa Kauneimpien Joululaulujen kautta köyhien maiden lapsille. Teemme kaikkemme, jotta ihmiset voivat osallistua verkkotilaisuuksiin turvallisesti ja luotettavasti. Haluamme toimia niin, että rikollinen toiminta ei vie iloa ihmisiltä”, sanoi Lähetysseuran toiminnanjohtaja Rolf Steffansson Kirkon viestinnän tiedotteessa.

Kauneimpia Joululauluja on laulettu vuodesta 1973 lähtien. Viime vuonna Kauneimmat Joululaulut -kampanja keräsi historiansa parhaan tuloksen, 1 165 000 euroa. Lähetysseura tukee keräysvaroilla heikoimmassa asemassa olevia lapsia yli 20 maassa.

Lahjoittaa voi turvallisesti tekstiviestillä, Mobile payn kautta, omassa verkkopankissa tai osoitteessa kauneimmatjoululaulut.fi/lahjoita. Verkosta löytyvät tarkemmat ohjeet eri tapoihin lahjoittaa Kauneimmat Joululaulut -keräykseen.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kouvolan seurakuntien Kauneimmat Joululaulut verkossa

Anjalankosken seurakunta
La 19.12. klo 16 Kauneimmat Joululaulut, Anjalankosken seurakunnan Facebook ja YouTube. Laula mukana! Tallenne katsottavissa 31.12. saakka.
Su 27.12. klo 10 Kauneimmat Joululaulut -sanajumalanpalvelus Inkeroisten kirkosta, suoratoisto Anjalankosken seurakunta Facebook ja Instagram.

Elimäen seurakunta
Pe 18.12. klo 14-16 Kauneimmat Joululaulut -vihkojen jako ja lipaskeräys Lähetysseuralle Korian S-marketin edessä.
La 19.12. Pappilan Kauneimmat Joululaulut, Elimäen seurakunta YouTube.
La 26.12. klo 10 Kauneimmat Joululaulut -kirkko Elimäen kirkosta, suoratoisto Elimäen seurakunta YouTube.

Kouvolan seurakunta
To 17.12. klo 18 Torstain toivotut joululaulut Keskuskirkosta, suoratoisto Kouvolan seurakunta YouTube. Nuorten aikuisten bändi. Voit esittää lähetyksen aikana joululaulutoiveita ja laulaa mukana.

Kuusankosken seurakunta
Pe 18.12. klo 18 Nuorten House Bandin live-joululaulut ja Toivekauneimmat Joululaulut kanttori Risto Eskolan johdolla, Kouvolan seurakunnat YouTube. Toivelauluja voi pyytää YouTuben chatin kautta tai viestimällä Mirva-juontajalle lähetyksen aikana.
Ma 21.12. klo 18 Gospel Kauneimmat, Kouvolan seurakunnat YouTube-kanava. Henna Niemisen johtaman Gospel-kuoron johdolla kuullaan gospelhenkisiä joululauluja. Katsottavissa 6.1. saakka.

Katso Kouvolan seurakuntayhtymän Kauneimmat Joululaulut -video, Kouvolan seurakunnat YouTube.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Katsottavissa 6.1. saakka.

2020-12-15 10:36:00.0