Juhlaan valkeaan –joulukonsertti 22.12. Maria-salissa

Kouvolasta lähtöisin olevat Jenni Taari (laulu), Noora Oinasmaa (piano) ja Aleksi Vasko (sello) esiintyvät perinteisessä joulukonsertissaan Kouvolan seurakuntakeskuksen Maria-salissa lauantaina 22. joulukuuta.

Jenni, Noora ja Aleksi

Jenni Taari ja Noora Oinasmaa aloittivat yhteisen musiikkiuransa vuonna 2005, ja vähitellen joukkoon liittyi Aleksi Vasko.

Jo neljättä kertaa trion konsertissa ovat mukana Risto Aalto (kitara ja mandoliini) ja tanssitaiteilijat Heini Ahtiainen ja Elmo Nieminen. Lisäksi vierailevana tähtenä konsertissa kuullaan kokenutta musiikkitaituri Reijo Vaurulaa (piano).

Konsertissa kuullaan Jennin, Nooran ja Aleksin uuden Juhlaan valkeaan -joululevyn ohjelmistoa.

Konsertin vapaaehtoinen ohjelmamaksu 10 euroa lahjoitetaan Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Konsertissa on glögitarjoilu.

Jenni, Noora ja Aleksi tekevät tänä vuonna Juhlaan valkeaan -joulukonserttikiertueen Helsinki-Kymenlaakso-akselilla. Kahdeksatta kertaa järjestettävällä Maria-salin konsertilla on kuitenkin erityinen paikka heidän sydämissään.
– Toivotamme kaikki tervetulleiksi nauttimaan monipuolisesta taide-elämyksestä sekä rauhoittumaan joulunaikaan kanssamme.

La 22.12. klo 19 Juhlaan valkeaan –joulukonsertti Kouvolan seurakuntakeskuksen Maria-salissa

Jenni Taari, laulu; Noora Oinasmaa, piano; Aleksi Vasko, sello; Risto Aalto, kitara ja mandoliini; Reijo Vaurula, piano; Heini Ahtiainen ja Elmo Nieminen, tanssi. Vapaa pääsy, ohjelma 10 €. Tuotto Yhteisvastuukeräykselle. Glögitarjoilu.

Kuva: Tero Ohranen

Mon Dec 17 16:49:00 EET 2018