Matti Ilmivalta Kouvolan seurakuntayhtymän uudeksi hallintojohtajaksi

Matti Ilmivalta

Kouvolan seurakuntayhtymän uudeksi hallintojohtajaksi valittiin Matti Ilmivalta. Kuva: Kotka-Kymin seurakunta

Kouvolan seurakuntayhtymän yhteinen kirkkovaltuusto valitsi 13. joulukuuta seurakuntayhtymän uudeksi hallintojohtajaksi Matti Ilmivallan. Matti Ilmivalta toimii tällä hetkellä Kotka-Kymin ja Pyhtään seurakuntien talousjohtajana. Ilmivallan mahdollisen kieltäytymisen varalta hallintojohtajan virkaan valittiin varalle Kajaanin seurakunnan talousjohtaja Pasi Mäkelä. Virkaan valitulla on kuuden kuukauden koeaika.

Kouvolan seurakuntayhtymän hallintojohtajan virkaan haki 17 hakijaa. Hallintojohtajan valintaprosessin työryhmä kutsui haastatteluun kuusi hakijaa: Päivi Flinkmanin, Pasi Mäkelän, Sari Mankisen, Pekka
Kivilevon
, Matti Ilmivallan sekä Marjut Helskeen.

Työryhmä päätyi yksimielisesti suosittamaan yhteiselle kirkkovaltuustolle hallintojohtajan virkaan Matti Ilmivaltaa.

2018-12-13 18:37:00.0