Kuusankosken kirkosta radiojumalanpalvelus 16.12. ja Kauneimmat Joululaulut 25.12.

Kuusankosken kirkko_3 adventtikynttilät_Kouvolan Kameraseura_XL.jpg

Kuusankosken kirkosta radioidaan kolmantena adventtisunnuntaina 16. joulukuuta kello 10 jumalanpalvelus suorana lähetyksenä Yle Radio 1 –kanavalla. Jumalanpalvelukseen osallistuvia pyydetään olemaan kirkossa vähintään 10 minuuttia ennen suoran lähetyksen alkamista. Jumalanpalveluksessa saarnaa kappalainen Mirva Lehtinen ja liturgina toimii seurakuntapastori Satu Leino. Kamarikuoro Credo ja kamariorkesteri avustavat, johtajana kanttori Timo Vikman.

Kuusankosken kirkossa taltioitu Kauneimmat joululaulut –tilaisuus kuullaan Yle Radio 1 –kanavalla tiistaina 25. joulukuuta kello 18. Puhujana tilaisuudessa on kirkkoherra Kimmo Ylikangas.

Mon Dec 10 13:34:00 EET 2018