Jippu, Jukka Leppilampi ja Joonatan Rautio esiintyvät Keskuskirkossa

Jippu_©jani_laukkanen_press_01_nelio_MV_L.jpg

Jippu (Kuva: Jani Laukkanen)

Kouvola Kristukselle -seurakunnat eli Kouvolan ev.lut. seurakunta, Pelastusarmeija, Kouvolan Helluntaiseurakunta ja Kouvolan Vapaaseurakunta järjestävät 19. lokakuuta Kouvola Kristukselle -illan Kouvolan Keskuskirkossa. Illan aikana kuullaan armon sanoja ja säveliä, kun Jippu ja Jukka Leppilampi konsertoivat Kouvolassa säestäjänään Joonatan Rautio. Artisteja kuullaan sekä yksin että yhdessä. Luvassa on musiikin lisäksi myös puheenvuoroja ja illan lopuksi on mahdollisuus rukoukseen.

Jippu julkaisi syyskuussa 2018 uuden albumin, joka kantaa nimeä Getsemane (Kingdom records Finland). Levyllä kuullaan uudet koskettavat sovitukset vanhoista lauluista Meren tiedän, Ristin Luona sekä Jari Levyn säveltämästä ja sanoittamasta laulusta Getsemane. Lisäksi levyllä on kaksi Jipun aiemmin omatekemää laulua akustisin sovituksen.
– Kokemukseni särkymisestä on ollut syvä enkä olisi koskaan tässä, ellen olisi saanut kokea eheyttävää ristin voimaa, joka rakasti minut takaisin sellaiseksi kuin olen. Haluan levyllä enemmän kuin koskaan todistaa siitä rakkaudesta, mikä meille on annettu Jeesuksessa, Jippu kuvailee uutta albumiaan.

Pitkän linjan muusikko Jukka Leppilampi kiertää ahkerasti konsertoimassa ympäri Suomen. Hänen viimeisin julkaistu albuminsa on Marzi Nymanin kanssa yhteistyössä tehty Tämä huone, tämä hetki (Alba Records). Leppilampi esittää konserteissaan uuden albumin laulujen lisäksi myös vanhempaa tuotantoaan.

Pe 19.10. klo 18 Kouvola Kristukselle -ilta Kouvolan Keskuskirkossa. Mukana Jippu, Jukka Leppilampi ja Joonatan Rautio. Vapaa pääsy.

2018-09-28 14:39:00.0