Kouvolan seurakuntayhtymässä avoinna hallintojohtajan virka

Kouvolan seurakuntayhtymä hakee uutta hallintojohtajaa. Haku on parhaillaan käynnissä ja jatkuu 27. syyskuuta klo 16 saakka. Hakemukset hallintojohtajan virkaan jätetään sähköisesti KirkkoHR -rekrytointijärjestelmän kautta.

Viran täyttöprosessista ja hakijoiden haastatteluista vastaa työryhmä, johon kuuluu seurakuntayhtymän henkilöstöpalvelun johtokunnan puheenjohtaja, neljä luottamushenkilöä ja yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja. Tavoitteena on, että yhteinen kirkkovaltuusto valitsee uuden hallintojohtajan joulukuun kokouksessa. Nykyinen hallintojohtaja Riitta Lonka jää eläkkeelle ensi vuoden alusta alkaen.

Hallintojohtaja vastaa yhteisen kirkkoneuvoston toimialaan kuuluvien tehtävien ja talouden yleisestä johtamisesta sekä johtaa hallinto-osastoa ja sen henkilökunnan työskentelyä. Hallinto-osasto tukee seurakuntatyötä tuottamalla talous-, henkilöstö-, kiinteistö- ja tietohallintopalveluja eri toimintayksiköille. Lisäksi hallinto-osasto huolehtii viestinnästä ja keskusrekisteristä.

Hallintojohtaja suunnittelee hallinnon ja talouden kokonaisuuksia, edistää seurakuntayhtymän strategista suunnittelua, koordinoi seurakuntayhtymän yksiköiden toimintaa ja edistää niiden yhteistoimintaa sekä huolehtii seurakuntayhtymän edunvalvonnasta ja ulkoisista suhteista.

Lue lisää: Hallintojohtajan viran hakuilmoitus ja sähköinen hakemus

Thu Sep 06 10:45:00 EEST 2018