Minna ja Jussi Pyysalo konsertoivat Inkeroisissa

Minna ja Jussi Pyysalo konsertoivat Inkeroisten seurakuntatalolla 13. syyskuuta klo 18.

Suomen Kansan Raamattuseuran muusikot Minna ja Jussi Pyysalo konsertoivat Inkeroisissa 13. syyskuuta.

– Päivällä on luvassa konsertteja koululaisille ja illalla Pyysalot konsertoivat aikuisemmalle väelle, kertoo Anjalankosken seurakunnan kanttori Pentti Solje.

Kanttorin mukaan muusikkopariskunnan ohjelmisto koostuu elämänmakuisista lauluista.

– Koskettavaa herkkää gospelia, maustettuna reippaammallakin menolla, Solje kuvailee Pyysalojen musiikkia.

Minna ja Jussi Pyysalo kiertävät yhdessä ympäri Suomea konserteissa, yhteislaulutilaisuuksissa, messuissa ja äänitetuotannon parissa Kansan Raamattuseuran musiikkityöntekijöinä.

Minna ja Jussi Pyysalo:

Minna Pyysalo opiskeli pianon ja poikkihuilun soittoa kotipaikkakunnalla Ilmajoella. Minna Pyysalo on laulanut kuoroissa ja vokaaliyhtyeessä ja laulua hän on opiskellut sekä opettajaopiskelujen lomassa, että lähivuosina Tampereen musiikkiopiston pop/jazz-linjalla. Minna Pyysalo on kirjoittanut ja säveltänyt nuoruudesta asti ja levyjä on ilmestynyt vuodesta 1993 alkaen.

Jussi Pyysalo on toiminut gospel-rock-yhtyeen The Roadin kosketinsoittajana jo yli 30 vuotta. Nuorisotyönohjaajaksi Raamattuopistolta valmistunut Jussi on valmistunut myös kirkkomuusikoksi Tampereelta. Jussi on säveltänyt mm. Riemumessun, joka on ollut ympäri Suomen käytössä jo yli 20 vuotta. Jussi myös sovittaa musiikkia, äänittää ja tuottaa.

To 13.9. klo 18 Minna ja Jussi Pyysalon konsertti Inkeroisten seurakuntatalolla, Terholantie 4, Inkeroinen

Mon Sep 03 09:37:00 EEST 2018