Lasten taidenäyttely Keskuskirkon ikkunoissa 9.–29.5.

Lasten keväinen taidenäyttely Ihme ja kumma on ihasteltavana Kouvolan Keskuskirkon ikkunoissa 29.5. saakka. Näyttelyä voi käydä kurkistelemassa omaan tahtiin kirkon etuosan ja takapihan ikkunoista.

Paperinen kollaasityö, jossa on lehmiä ja possuja vihreällä pohjalla.

Ihme ja kumma -näyttelyn teemana on kevään ja luonnon ihmeet. Tässä ollaan kesälaitumella. Kuva: Riitta Aaltonen.

Näyttelyn teemana on kevään ja luonnon ihmeet. Esillä olevissa töissä on kuvattu muun muassa sääilmiöitä, eläimiä, lintuja, hyönteisiä, kasveja ja puita. Taiteilijoina ovat olleet sadat lapset Kouvolan päiväkodeista, avoimesta varhaiskasvatuksesta, perhepäivähoidosta ja Kouvolan seurakunnan kerhoista. Näyttely sopii kaikenikäisille vauvasta vaariin.

Ikkunoissa on myös arvoituksia, joihin voi keksiä lasten kanssa vastauksia. Raamatun luomiskertomuksen pohjalta löytyy teksti, jonka voi lukea lapsille.

Kouvolan seurakunnan varhaiskasvatus kiittää valtavaa määrää pieniä taiteilijoita, jotka ovat osallistuneet näyttelyyn.

2022-05-09 11:11:29.0