"Joulun lahja" -joulukonsertti

ma 3.12. klo 19.00

Elimäen kirkko

Lämpimästi tervetuloa kuulemaan, kun laulaja ja juontaja Erkki "Eki" Jantunen esiintyy Elimäen kirkossa "Joulun lahja" -nimisessä joulukonsertissa.
Artisti haluaa luoda pienimuotoisen ja lämminhenkisen konsertin rakkaimpien joululaulujen parissa, säestämällä esitettävät laulut pääasiassa kitaralla.

Konserttiin on vapaa pääsy. Tilaisuuden päätteeksi kerätään vapaaehtoinen kolehti Elimäen seurakunnan musiikkityön hyväksi.

-Konsertin alkujuuri löytyi sattumalta arkistojen kätköistä 60 vuoden takaisista joulukirkkotunnelmista. Se menee lapsuusvuosien tunnelmalliseen joulukirkkoon, jossa silloinen kirkkoherra istahti viereeni veisaamaan ja innosti 'pikkumiestä' joulun lauluihin.
Sittemmin olen tehnyt aiheesta 'Joulun Lahja' -nimisen laulun ja levytyksen kiitokseksi Luojalle, nyt jo yli 50 vuotta kestäneestä musiikkimatkastani laulu- ja juontotyössä, kertoo Eki Jantunen konsertin syntyajatuksista.

Elimäen seurakunta