Missio2022 - Se löytyi

Se löytyi -missio on kristittyjen yhteinen hanke evankeliumin välittämiseksi suomalaisille. Mission kampanja-aika on 19.9.-16.10.2022. Kampanjan aikana järjestetään satoja tapahtumia ja tempauksia ympäri Suomea ja se näkyy myös mediassa. Missio luo erinomaiset edellytykset henkilökohtaisiin kohtaamisiin ja kiinnittää huomion yksinäisyydestä kärsivien lähimmäisten auttamiseen. Tapahtumaa järjestetään yhteistyössä eri kirkkokuntien, herätysliikkeiden, kristillisten järjestöjen ja seurakuntien kanssa.

Kouvolassa mukana on seuraavat seurakunnat: Anjalankosken ev.lut. seurakunta, Elimäen ev.lut. seurakunta, Sadonkorjuuseurakunta, Kouvolan ev.lut. seurakunta, Kouvolan Helluntaiseurakunta, Kouvolan Vapaaseurakunta, Kuusankosken ev.lut. seurakunta, Voikkaan Helluntaiseurakunta, Valkealan Helluntaiseurakunta, Valkealan ev.lut. seurakunta.

Missio 2022 tapahtuman tarkoitus on kertoa ajankohtaisella, henkilökohtaisella tavalla Jeesuksesta ja pelastuksen merkityksestä internetin, sosiaalisen median, lehtien, radion, tv:n, ulkomainoksien ja muutoskertomuksiin pohjautuvan kirjan kautta.

Jeesus sanoo: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille." Mark. 16:15

Lisätietoa saat seurakuntien työntekijöiltä tai voit tutustua pääsivustoon www.missio2022.fi