Jaala Gospel kuullaan tänä vuonna Liikasenmäellä ja verkossa

Perinteinen Jaala Gospel -tapahtuma järjestetään tänä vuonna lauantaina 27. kesäkuuta klo 14 alkaen Jaalan Liikasenmäen museoalueella. Tapahtumaa voi seurata livenä myös Jaalan kappeliseurakunnan YouTube-kanavalla.

Kuvassa Liikasenmäen lavalla JTGB esiintymässä aurinkoisessa säässä.

Vuonna 2018 Jaala Gospel järjestettiin aurinkoisessa säässä. Esiintymässä JTGB, joka nähdään lavalla myös tämän vuoden tapahtumassa. Kuva: Tuula Tanska

Jaala Gospelissa esiintyy mainio kaarti paikallisia gospel-bändejä: Case 4 You, Heavenly Swing solistinaan Jenni Salo, JTGB ja Gospel Company Up. Lions Club Jaalan pitämästä kahviosta voi ostaa kahvia ja pientä purtavaa konsertin puolessa välissä pidettävän tauon aikana.

Katsomoon lisätilaa peitoilla ja retkituoleilla

Jaala gospel tapahtumassa noudatetaan annettuja turvallisuusohjeita. Liikasenmäen kesäteatterin katsomoihin sopii turvavälein ainakin 70 kuulijaa. Myös katsomoiden ulkopuolelle sopii nauttimaan konsertista.
-    Ottakaa varalta mukaan myös peitto tai retkituoli, sillä nurmikolla on lisää tilaa, kehottaa Jaalan kappeliseurakunnan kappalainen Minna Tanska paikalle tulijoita.

Konsertti lähetetään myös suoratoistona verkossa. Ne, jotka eivät paikanpäälle pääse tai halua tulla voivat seurata konserttia Jaalan kappeliseurakunnan YouTube-kanavalla. Konsertti alkaa kello 14 ja mukaan suoratoistoa pääsee seuraamaan silloin kun se itselle parhaiten sopii.

Jaala Gospelin ohjelma:

14:00 Case 4 You