Jouluradio soi Kouvolassa radiotaajuudella 94,4

Jouluradio soi jälleen Kouvolassa loppiaiseen 6. tammikuuta saakka. Jouluradion kuuluvuuden Kouvolassa tarjoaa Kouvolan evankelis-luterilaiset seurakunnat.
Räppäri PastoriPike kuvattuna Hoosianna-videon kuvauksissa kirkossa Helsingissä.

Räppäri PastoriPiken versio Hoosiannasta kajahtaa Jouluradiossa 1.12. klo 00.00. (Kuva: dn.shade Instagram)

Seurakuntien soiva joulukortti kuuluu perinteisellä radiotaajuudella 94,4 MHz nyt jo yhdeksättä kertaa. Kaapelitaajuudella Jouluradio kuuluu Kouvolassa Kouvola 103,2 MHz103,2 MHz (Telia).

Jouluradio on kymmenen kanavan suosittu joulumusiikkiperhe ja verkkomedia. Viime vuoden joulukuussa Jouluradio oli Kansallisen Radiotutkimuksen mukaan Suomen viidenneksi kuunnelluin kanava, ja viikkokuuntelijoita oli ennätykselliset 787 000.

Jouluradio soittaa joulumusiikkia tauotta ja ilman mainoksia. Kanavan tuottaa pääkaupunkiseudun seurakuntien yhteinen mediatoimitus Toivontuottajat, joka on osa Kirkko ja kaupunki -mediaa. Jouluradio toimii kuuluvuusalueidensa seurakuntien kanssa yhteistyössä ja niiden tukemana.

Joulumusiikkia joka makuun verkossa

Jouluradion radiotaajuuksilla kuuluva pääkanava on sekoitus perinteisiä joululauluja ja uutta joulumusiikkia. Pääkanavaa täydentävät monipuoliset nettiradiot osoitteessa jouluradio.fi. Tänä vuonna kuulijoita ilahduttavat pääkanavan lisäksi Pikkujouluradio, Kauneimmat joululaulut, Lasten jouluradio, Rouhea joulu, Happy Holidays, Julradion, Klassinen joulu, Indiejoulu ja Jazzjoulu.

Jouluradio kuuluu jo, mutta joulunodotus alkaa virallisesti Hoosiannan soidessa. Ensimmäisenä adventtisunnuntaina 1. joulukuuta Jouluradiosta kajahtaa Hoosianna klo 00.00. Tänä vuonna oman versionsa Hoosiannasta on tehnyt räppäri PastoriPike.

Joululaulupäivänä 15.12. on #lupalaulaa

Joulukuun 15. päivä vietetään Jouluradion lanseeraamaa Joululaulupäivää, joka on merkattu almanakkoihin vuodesta 2016 lähtien. Joululaulupäivän tarkoitus on muistuttaa laulamisen tutkitusti hyvää tekevästä vaikutuksesta ja suomalaisen joulumusiikin pitkästä kulttuuriperinnöstä. Viimeistään virallisena joululaulupäivänä 15.12. jokaisella suomalaisella on #lupalaulaa joululauluja!

Lue lisää: www.jouluradio.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

2019-11-29 16:34:00.0