Tykkimäellä liikunnallinen ja menevä Huvipuistojumis 18.5.2019

Tykkimäellä vietetään Huvipuistojumista lauantaina 18. toukokuuta kello 10.40.
Tykkimäen lavalla iloista menoa, mukana pastorit, bändi ja lapsikuorolaisia.

Jumiksessa ovat mukana pastorit Johanna Pesonen ja Katikeesia Hertsi, kanttori Risto Eskola sekä bändi ja lapsikuorolaisia.
– Reilun puolen tunnin mittainen jumis on liikunnallinen ja menevä, ja siinä lauletaan paljon – sopii niin lapselle kuin aikuisellekin, Pesonen kuvailee.

Huvipuistojumis kuudetta kertaa

Huvipuistojumiksia on järjestetty Tykkimäellä vuodesta 2014 alkaen. Jumikset ovat osa Nuori kirkko ry:n perheretkipäivien ohjelmaa. Tykkimäkeen on tulossa perheretkeläisiä Mikkelin ja Kuopion hiippakuntien eri kolkilta.

Retkipäivän Tykkimäelle järjestävät Kouvolan seurakuntayhtymä, Nuoren kirkon Kaakkois-Suomen piiri ry, Nuori kirkko ry ja Mikkelin hiippakunta.

La 18.5. klo 10.40 Huvipuistojumis Tykkimäellä
Pastorit Johanna Pesonen ja Katikeesia Hertsi, kanttori Risto Eskola sekä bändi ja lapsikuorolaisia. Maksuton sisäänpääsy alueelle.

2019-05-06 11:59:00.0