Lasten pääsiäinen Kouvolan seurakunnissa

Kouvolan seurakuntien pääsiäinen huomioi lapset ja perheet.
Iloinen piirros taaperoista

Taaperopääsiäisen puolen tunnin kierrokselle jaksaa 1-3-vuotiaskin osallistua.

Pääsiäisen vietto alkaa palmusunnuntaista 14. huhtikuuta, jolloin vietetään messu kaikissa Kouvolan seurakunnissa. Palmusunnuntain perhekirkot järjestetään Korian, Jaalan ja Käpylän kirkoissa. Sippolassa kokoonnutaan isovanhempien kutsukirkkoon.

Uusi tapahtuma on Taaperopääsiäinen Keskuskirkossa 15.4. Puolen tunnin mittaiselle kierrokselle voi tulla aivan pientenkin lasten kanssa kokemaan Raamatun pääsiäiskertomus musiikin, värien, laulun ja leikin avulla. Tapahtuma sopii hyvin 1-3-vuotiaille.

Lasten pääsiäisen Kouvolan seurakunnissa:

Anjalankoski
Su 14.4. klo 10 Palmusunnuntain messu Sippolan kirkossa, isovanhempien kutsukirkko. Myyjäiset ja kirkkokahvit.

Elimäki
Su 14.4. klo 10 Perhemessu Korian kirkossa, mukana muskarilaiset. Ota oma virpomisoksa mukaan, vieraillaan Puustellissa.
Ke 17.4. klo 9.30 Lasten pääsiäiskirkko Elimäen kirkossa.
To 18.4. klo 9.30 Lasten pääsiäiskirkko Korian kirkossa.

Jaala
Su 14.4. klo 16 Perhemessu Jaalan kirkossa. Lapsikuoro Lauluvaunu. Kirkkokeitto ja kahvit.
Kouvola

Su 14.4. klo 10 Palmusunnuntain perhekirkko ja perhetapahtuma Käpylän kirkossa. Mukana musiikkiluokkien lauluryhmä, joht. Mirja Lintula. Messun jälkeen tarjolla keittoa ja sämpylöitä. Askarrellaan virpomavitsoja ja käydään virpomassa viereisessä palvelukeskuksessa.
Ma 15.4. Taaperopääsiäinen Keskuskirkossa: pääsiäiskertomus, joka sopii pienille lapsille värein, sävelin, leikkien ja liikkuen. Puolen tunnin kierrokset alkavat klo 16, 17 ja 18.
Ma 22.4. klo 11-13 Pääsiäisen tapahtumat on havainnollistettu nukeilla Keskuskirkossa.

Kuusankoski

Su 14.4. klo 10 Palmusunnuntain messu Kuusankosken kirkossa.
Su 21.4. klo 17 Pääsiäisen Tuomasmessu perheille Kuusankosken seurakuntakeskuksen salissa. Lapsikuoro Valonsäteet. Ei erillistä pyhäkoulua.
Su 14.4. klo 11-15 Matka pääsiäiseen - pääsiäisalttarit Kuusankosken seurakuntakeskuksen salissa. Matkan voi tehdä itsenäisesti tai oppaan johdattamana.

Valkeala

Su 14.4. klo 10 Palmusunnuntain messu Valkealan kirkossa.

Katso pääsiäistapahtumat tästä

2019-04-09 15:59:00.0