Jouluradio soi Kouvolassa jo 8. kertaa

Jouluradio soi Kouvolassa taajuudella 94,4, loppiaiseen saakka.

Jouluradio soi Kouvolan alueella perinteisellä radiotaajuudella 94,4 aina loppiaiseen saakka.

Jouluradio soi jälleen Kouvolassa loppiaiseen 6. tammikuuta saakka. Jouluradion kuuluvuuden Kouvolassa tarjoaa Kouvolan evankelis-luterilaiset seurakunnat. Seurakuntien soiva joulukortti kuuluu perinteisellä radiotaajuudella 94,4 MHz nyt jo kahdeksatta kertaa. Kaapelitaajuudella Jouluradio kuuluu Kouvolassa Kouvola 103,2 MHz103,2 MHz (Telia).

Jouluradio on kymmenen kanavan suosittu joulumusiikkiperhe ja verkkomedia. Vuonna 2017 Jouluradio saavutti Kansallisen Radiotutkimuksen mukaan jouluviikolla ennätykselliset miljoona viikkokuuntelijaa, ja kuuntelijoita 128 eri maassa.

Jouluradio soittaa joulumusiikkia tauotta ja ilman mainoksia. Kanavan tuottaa pääkaupunkiseudun seurakuntien yhteinen mediatoimitus Toivontuottajat, joka on osa Kirkko ja kaupunki -mediaa. Jouluradio toimii kuuluvuusalueidensa seurakuntien kanssa yhteistyössä ja niiden tukemana.

Joulumusiikkia joka makuun verkossa

Jouluradion radiotaajuuksilla kuuluva pääkanava on sekoitus perinteisiä joululauluja ja uutta joulumusiikkia. Pääkanavaa täydentävät monipuoliset nettiradiot osoitteessa jouluradio.fi. Tänä vuonna kuulijoita ilahduttavat uutuuskanava Pikkujouluradio sekä tutut kanavat Kauneimmat joululaulut, Lasten jouluradio, Rouhea joulu, Happy Holidays, Julradion, Klassinen joulu, Indiejoulu ja Jazzjoulu.

Jouluradio kuuluu jo, mutta joulunodotus alkaa virallisesti Hoosiannan soidessa. 1. adventtisunnuntaina 2. joulukuuta Jouluradiosta kajahtaa Hoosianna klo 00.00.

Joululaulupäivänä 15.12. on #lupalaulaa

Joulukuun 15. päivä vietetään Jouluradion lanseeraamaa Joululaulupäivää, joka on merkattu almanakkoihin vuodesta 2016 lähtien. Joululaulupäivän tarkoitus on muistuttaa laulamisen tutkitusti hyvää tekevästä vaikutuksesta ja suomalaisen joulumusiikin pitkästä kulttuuriperinnöstä.

Joululaulupäivänä Jouluradio kannustaa jokaista laulamaan joululauluja siellä missä mieli tekee: kotona, työpaikalla, hississä, kauppareissulla tai vaikka lenkillä. Jouluradiossa soi koko päivän ajan helposti yhteislaulettava, tutuista joululauluista koostuva soittolista. Viimeistään virallisena joululaulupäivänä 15.12. jokaisella suomalaisella on #lupalaulaa joululauluja!

Kuuntele Jouluradiota verkossa.

2018-11-26 11:16:00.0