Konsertteja Yhteisvastuun hyväksi

Yhteisvastuu näkyy ja kuuluu kevään aikana myös Kouvolan seurakuntien konserteissa.

Jenni Taari ja Noora Oinasmaa

Sunnuntaina 4.2. klo 16 järjestetään Gospelkonsertti Yhteisvastuun hyväksi Kouvolan seurakuntakeskuksen Maria-salissa. Esiintymässä ovat Gospel Company Up, Jenni Taari, Noora Oinasmaa ja Aleksi Vasko sekä Aaro Helander, jota säestää Risto Aalto. Konsertti on hieman uudenlainen konsepti Yhteisvastuukeräyksen aloitukseksi, ja tämän toivotaan innostavan yhteistyöhön jatkossakin eri kokoonpanojen kesken.

Jenni Taaria ja Noora Oinasmaata kuullaan myös Jaalan kirkossa sunnuntaina 11.3. klo 15 järjestettävässä Yhteisvastuukonsertissa. Runoja konsertissa lausuu Leena Sahamies.

Yhteisvastuukonsertit Kouvolan seurakunnissa:

Su 4.2. klo 16 Gospelkonsertti Kouvolan srk-keskuksen Maria-salissa. Gospel Company Up, Jenni Taari, Noora Oinasmaa, Aleksi Vasko, Aaro Helander, Risto Aalto. Vapaaehtoinen ohjelma 10 €.

Su 4.2. klo 16 Isän hoidossa –konsertti Valkealan srk-keskuksen yläsalissa. Minna ja Jussi Pyysalo, KRS. Vapaa pääsy. Kahvit ja Yhteisvastuukeräyksen esittely.

Su 11.3. klo 15 Konsertti ja Yhteisvastuutapahtuma Jaalan kirkolla. Jenni Taari, laulu, Noora Oinasmaa, piano, Leena Sahamies, runot. Keittopäivällinen, kahvit, arpoja ja YV-tuotemyyntiä srk-salissa konsertin jälkeen.

Su 18.3. klo 15 Yhteisvastuukonsertti Elimäen srk-keskuksen isossa salissa.

Su 18.3. klo 18 Yhteisvastuukonsertti Myllykosken kirkossa.

2018-01-30 10:57:47.0