Pyhän tanssin kurssi saa jatkoa 30.4.

Suuren suosion saavuttanut pyhän tanssin kurssi saa jatkoa. Kurssi järjestetään 30. huhtikuuta kello 13-16 Lehdokin seurakuntakodissa.

Pyhä tanssi on rukousta ja mietiskelyä liikkeessä. Se on kirkon varhaista perinnettä. Yksinkertaiset askeleet ja liike avaavat tilaa kokemukselle omasta itsestä, Jumalasta ja yhteydestä toisiin. Pyhä tanssi ei ole esittävää eikä tanssitaitoa tarvita, vain taito kulkea eteenpäin ja kääntyä. Pyhä tanssi sopii kaikenikäisille.
– Liikumme piirissä kauniin kirkollisen musiikin säestyksellä. Pyhän tanssin ohjaaja, TM Tiina Sara-aho näyttää askeleet kaikkien tanssien alussa, kertoo kappalainen Tuija Nuutinen.

Kurssilla voi olla tavallisissa vaatteissa, joissa viihtyy. Jalkaan pehmeäpohjaiset kengät, tossut tai paksut sukat. Kurssin hinta on 15 €, sisältää välipalatarjoilun.

Ilmoittautuminen ja tiedustelut:
Tuija Nuutinen