Jouluradio soi Kouvolassa taajuudella 94,4

Jouluradio Elimäen Sanomat 100x60_THUMB.jpg

Kouvolan evankelis-luterilaiset seurakunnat tarjoavat jälleen Jouluradion Kouvolan alueella. Jouluradio soittaa tauotta joulumusiikkia ensimmäisestä adventista loppiaiseen saakka Kouvolassa taajuudella 94,4 MHz sekä verkossa www.jouluradio.fi.

Lähetys käynnistyy Hoosiannalla

Jouluradion lähetys käynnistyy ensimmäisenä adventtisunnuntaina 27.11. puolilta öin Hoosiannalla. Tämä Jouluradion perinteinen aloituskappale tehtiin tänä vuonna yhteisöllisesti. Kuuntelijat saivat videoida ja lähettää ikioman versionsa virrestä, ja tulkinnoista koostettiin Jouluradion avausraita. Materiaalista koostettu video julkaistaan Jouluradion verkkosivuilla samaan aikaan, kun lähetys radiokanavalla alkaa.
– Tämän vuoden teemoina ovat vahvasti olleet yhdessä tekeminen ja jakaminen, kertoo Jouluradion toimituspäällikkö Riitta Kalliorinne.

Kymmenen nettikanavaa

Jouluradion verkkosivuilla voi kuunnella yhteensä kymmentä eri joulumusiikin lajeihin erikoistunutta kanavaa, pääkanava mukaan lukien. Uusia nettikanavatulokkaita ovat Indiejoulu ja Jazzjoulu.
– Jokaiselle joulumusiikista nauttivalle löytyy varmasti oma suosikki Jouluradion kanavaperheestä, sanoo Jouluradion musiikkipäällikkö Mika Saarelainen.

Jouluradion tuottaa Helsingin, Espoon ja Vantaan seurakuntien mediatoimitus Toivontuottajat.

2016-11-25 11:39:00.0