Elimäen kirkon kirja ilmestyy jouluksi

Kuvakirja Elimäen kirkon rakennushistoriasta ilmestyy marras-joulukuun vaihteessa. Teokseen on koottu kirkkorakennuksen muutoshistoriaa aina 1600-luvulta vuoteen 2016, ja lisäksi esitellään kirkkorakennuksen nykypäivän käyttöä ja esineistöä.
Elimäen kirkko_THUMB.jpg

Historiatiedot perustuvat pääasiassa vuonna 1985 julkaistuun Eeva-Liisa Oksasen Elimäen historia -teokseen. – Taustatietoa teokseen on löytynyt paljon, kertoo historiikin kokoamisessa mukana ollut arkkitehti Edla Mäkelä.

Kirja kannattaa tilata etukäteen, sillä kirjoja on saatavilla rajoitettu määrä. – Otamme kirjan ennakkotilauksia vastaan 10. lokakuuta saakka, jonka jälkeen kirja lähtee painoon ja tilaukseen. Myöhemmin tilanneille emme voi taata, että kirjoja riittää, Edla Mäkelä sanoo.

Tilaa Elimäen kirkko -kirja ennakkoon:
Hinta: 10.10. mennessä tilatut kirjat 35 €. Ennakkotilaus tehdään maksamalla kirjan tilaushinta tilille: Kouvolan seurakuntayhtymä FI17 5750 0120 1892 39. Viestiin: Kirjatilaus, kappalemäärä, tilaajan nimi ja puhelinnumero. Kirja on noudettavissa Elimäen seurakuntatoimistosta tai kirjan julkistustilaisuudesta, jonka ajankohdasta tiedotetaan myöhemmin.

2016-10-06 12:35:28.0