Perjantaipuuro

pe 23.3. klo 11.00 – pe 23.3. klo 13.00

Tule yhteisen pöydän ääreen seurakuntakodille!

Joka toinen perjantai Myllykosken seurakuntakodilla ovet ovat auki ja tarjolla puuroa, kiisseliä ja kahvia kahden tunnin ajan. Yhteisen pöydän ääreen kokoontuu kaikenikäisiä vauvasta vaariin. Paikalla on aina myös työntekijä, mikäli haluat keskustella.

Perjantaipuuron aika on normaalisti 10-12, mutta päiväkerhon valokuvauksen vuoksi 23.3. puuro on tuntia myöhemmin eli kello 11-13.

Perjantaipuuro on maksuton, mutta voit halutessasi osallistua tarjoilun järjestämiseen tuomalla mukanasi esimerkiksi avaamattoman puuropakkauksen, kahvipaketin tai vaikkapa marjoja pakastimestasi. Voit myös tulla vapaaehtoiseksi puuroa keittämään. Lisätietoja antaa seurakuntapastori Helena Lorentz (p. 040- 704 6172).

Tervetuloa mukaan!
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille