Lapset ja perheet Kouvolan seurakunnassa

Tervetuloa koko perhe Kouvolan seurakunnan toimintaan mukaan!

Kouvolan seurakunta järjestää monipuolista kerhotoimintaa lapsille ja perheille viidessä kerhopaikassa mm. perhekerhoja, päiväkerhoja, musakerhoja, kirkkomuskareita ja koululaisten iltapäivätoimintaa. Lisäksi parillisten viikkojen keskiviikkoina on Iltaparkki 1-9-vuotiaille lapsille Lehdokissa. Lisää tietoa Iltaparkista.

Pikkuhelppi on ilmaista lastenhoitoapua. Pikkuhelppiä on tarjolla maanantaisin, tiistaisin torstaisin ja perjantaisin. Lisätietoa Pikkuhelpistä.

Lapsiperheille on paljon erilaisia tapahtumia mm. perhekirkkoja, ulkotapahtumia, retkiä, perheleirejä jne.  Tapahtumat löytyvät tapahtumakalenterista.

Mukula on kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä tiedotuslehti. Lue kevään 2024 Mukula-tiedotuslehteä (pdf).

Ajankohtaista

Päiväkerhoilmoittautuminen 5.2.-12.4. Uutena myös teemakerhot 5-7-vuotiaille. Linkki ilmoittautumiseen.

Ilmoittautuminen 4-9-vuotiaiden kesäkerhoihin 12.2.-12.4. Linkki ilmoittautumiseen.

Pienten pääsiäisleikit Kuovin perhepuiston pihalla ma 18.3. klo 9.30-11. Lisää tietoa.

Tietoa perhekerhoista, kirkkomuskarista ja Muksujen musatunneista

Ota yhteyttä:

Varhaiskasvatuksen johtaja Teija Laine puh. 040 5796662 teija.laine@evl.fi

Varhaiskasvatuksen toimistosihteeri Ulla Muona puh. 0400 885524 ulla.muona@evl.fi

Lisää yhteystietojaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Postiosoite: Kouvolan seurakunta, Varhaiskasvatus, Savonkatu 40, 45100 Kouvola
Käyntiosoite: Lapsityöntoimisto, Ahdinkatu 3 E, Kouvola

Toimisto on auki ma-pe klo 9-15.