Lähetyksen puuhapiiri

ti 9.4. klo 10.00 – ti 9.4. klo 12.00
Kuvassa erivärisiä neulottuja villasukkia.

Tervetuloa käsityön ystävät yhdessä puuhailemaan. Kaikenlaiset käsityöt ja ideat ovat tervetulleita! Mukaan voi tulla oman aikataulunsa mukaan myös osaksi aikaa.

Lähetyksen puuhapiirissä valmistetaan tuotteita Pietarin katulasten hyväksi Kansan Raamattuseuran kautta. Kaikki ovat tervetulleita viettämään mukavaa yhdessäolon hetkeä - kaikenlaiset käsityöt ja ideat ovat tervetulleita! Mukaan voi tulla oman aikataulunsa mukaan myös osaksi aikaa.

Puuhapiiri kokoontuu joka tiistai klo 10-12 Kuusankosken seurakuntatalon kerhohuoneessa ja entisissä diakoniatyön tiloissa, Valtakatu 43 E. Esteetön kulku talon takaa J-ovesta.

Puuhapiirin kokoontumisaikoina on myös mahdollisuus ostaa käsitöitä - tervetuloa tekemään löytöjä! Puuhapiiri valmistaa mattoja, neuletöitä ja muita käsitöitä.

• Aikuisille Aikuisille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö