Aikuinenkin voi käydä riparin - maaliskuussa aikuisrippikoulu Puhjonrannassa

Myös aikuisten rippikoulussa tutustutaan kristinuskoon, kuten ehtoollisen viettoon. Kuva: Mari Manelius.

Myös aikuinen voi lähteä rippileirille. Jos ripari jäi käymättä murrosiässä tai armeijassa, on nyt mahdollisuus osallistua Kouvolan seurakuntayhtymän järjestämälle aikuisten ripariviikonloppuleirille 9-11.3.2018. Viikonloppuleiri järjestetään Puhjonrannan kurssikeskuksessa Valkealassa. Viikonlopun aikana käydään rippikoulua keskustellen. Rippikoulun jälkeen vietetään yhteinen konfirmaatiojuhla.

Aikuisriparille voi ilmoittautua mukaan, jos sinua on pyydetty kummiksi tai haluaisit kirkkohäät. Aikuisrippikoulu soveltuu jokaiselle, joka pohtii kristinuskon kysymyksiä, eikä ole käynyt rippikoulua. Mukaan pääsee ilmoittautumalla 8.2.2018 mennessä aikuisrippikoulusta vastaaville papeille. Kouvolan seurakunnasta riparia on vetämässä seurakuntapastori Katikeesia Hertsi ja Anjalankosken seurakunnasta kappalainen Johanna Pesonen.

Lue lisää maaliskuussa järjestettävästä aikuisrippikoulusta.

Kuva: Mari Manelius

Fri Feb 09 16:29:25 EET 2018