Domini Life -sovellus tueksi rukouselämään

Älypuhelimiin ladattava Domini Life -sovellus kokoaa yhteen kristillisiä mediasisältöjä eri lähteistä.

Domini Life -mobiilisovellus julkistettiin joulukuun alussa, ja se on ladattavissa sovelluskaupoissa ja osoitteessa www.domini.life. Hankkeen vetäjänä toimii Medialähetys Sanansaattajat (Sansa) yhteistyössä Kansan Raamattuseuran kanssa.

Sovellus on suunnattu erityisesti ruuhkavuosia elävälle nuorelle aikuiselle, joka on kiinnostunut hengellisistä asioista mutta ei osallistu seurakunnan toimintaan säännöllisesti tai ei löydä itselleen sopivaa tapaa osallistua.

Uutisia ja Raamattua, iloa ja huumoria

Domini Life koostuu erilaisista osa-alueista. Sovellus kannustaa ilon ja huumorin kautta toimimaan ja aktivoimaan yhteyttä Jumalaan. Rukousosiossa voi jättää esirukouspyyntöjä, rukoilla toisten jättämien aiheiden puolesta ja tehdä oman rukousohjelman. Matkalla-osiossa saa tietoa järjestöjen työstä maailmalla. Voimasanoja-osio tarjoaa Raamatun jakeen joka päivälle. Uutissivustossa voi seurata kristillisten medioiden, esimerkiksi Suomen evankelis-luterilaisen kirkon, Medialähetys Sanansaattajien, Radio Dein, Pipliaseuran, Lähetysyhdistys Kylväjän, Toivoa naisille -liikkeen, Kotimaa24- ja Seurakuntalaisen.fi-uutissivuston sekä Sana,- UusiTie- ja Sanansaattaja-lehtien uutisvirtaa.

Domini Lifeen sisältyy myös pelillinen ominaisuus, jossa kerätään raamatullisia hahmoja. Taiteilija Pekka Rahkosen kuvittamista hahmoista jokainen tuo esiin jonkin näkökulman kristityn elämään.

Mobiilisovellus kokoaa yhteen useita toimijoita. Vetäjänä toimii Medialähetys Sanansaattajat yhteistyössä Kansan Raamattuseuran kanssa. Tekninen toteuttaja on Valu Digital Oy. Kirkon Mediasäätiö on tukenut hanketta.

Sovellus on ladattavissa Android- ja iOS-laitteille osoitteesta www.domini.life tai sovelluskaupoista.

2017-12-07 13:39:01.0