Kummin kaa KooKoon peliin 21.1.2017

Kummeilla ja kummilapsilla on mainio tilaisuus viettää ilta yhdessä Kouvolan Lumon Areenalla lauantaina 21. tammikuuta KooKoon ja Rauman Lukon välisessä Liiga-ottelussa.

Kummin kaa logo

Ottelu on kummipeli, johon kummi ja kummilapsi voivat ostaa erityishintaisen yhden aikuisen ja yhden lapsen kummilippupaketin. Kummi ja kummilapsi pääsevät peliin yhteishintaan 26 euroa.

- Kummin virka on kirkon vanhin virka. Kummi ei ole mikä tahansa ihminen vaan lapsen vanhempi ystävä, Kouvolan kirkkoherra Keijo Gärdström sanoi.

Ottelutapahtumassa Kouvolan seurakunnan kummipisteeltä löytyy erityistä lapsille ja lapsiperheille suunnattua ohjelmaa.

- Kummipisteellä voi muun muassa pelata pöytälätkää ja painattaa rintanappeja sekä ottaa selfien kummin kanssa. Opastajina toimivat Kouvolan seurakunnan työntekijät ja nuoret, Kouvolan seurakunnan varhaiskasvatuksen johtaja Hilkka Kuortti kertoo.

KooKoon kokoonpanon ulkopuoliset pelaajat jakavat kummipisteellä myös nimikirjoituksia.

Kummipeli on KooKoon, Kouvolan seurakunnan ja Kummius.fi:n yhteinen projekti.

Kummilippupaketteja voi ostaa ennakkoon Ticketmasterin verkkokaupasta. KooKoo-Lukko -ottelu alkaa kello 17.00.

2017-01-03 14:10:01.0