Valkealan seurakuntatoimisto

Kuva Valkealan seurakuntatoimistosta.

Kalevantie 14, 45370 Valkeala

040 182 7317 valkeala.srk@evl.fi

Seurakuntatoimisto avoinna ma - to klo 10-13.

Seurakuntatoimistosta saat tietoa Valkealan seurakunnan toiminnasta ja hallinnosta. Täältä voit varata seurakunnan tiloja esimerkiksi perhejuhliin. Huolehdimme myös Niinirannan toimintakeskuksen varauksista.

Kaste-, vihki- ja hautausvaraukset toimitusvarausten yksiköstä, virkatodistukset aluekeskusrekisteristä

Kaikki kasteiden, vihkimisten ja hautajaisten varaukset, niihin liittyvät tilavaraukset hoidetaan toimitusvarausten yksikössä Kouvolassa, katso toimitusvarausten yhteystiedot ja aukioloajat.

Erilaiset virkatodistukset ja sukuselvitykset sekä avioliiton esteiden tutkinta hoidetaan aluekeskusrekisterissä Kouvolassa, katso aluekeskusrekisterin yhteystiedot ja aukioloajat.

Lähetyspuoti

Seurakuntatoimiston yhteydessä on vapaaehtoisten pitämä lähetyksen puoti, kahvio ja kirpputori. Täältä löydät lämpimät villasukat ja muita käsitöitä. Myynnissä on myös Valkealan seurakunnan adressit, runoryhmän runokirja ja Valkealan seinäkalenteri. Lähetyspuoti ja kirpputori on avoinna tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 12-15.

Tänne on helppo saapua

Seurakuntatoimisto on Valkealan seurakuntakeskuksen alakerrassa, ja pysäköintipaikkoja on aivan oven edessä. Tervetuloa!

Myymälä Myymälä
Pysäköinti Pysäköinti